KUIH BATANG BURUK

Dengan lafaz

 

Tahukan anda ?
Apa itu KBB atau Kuih Batang Buruk ?

 

Ini dia untuk makluman anda
Kuih batang buruk merupakan sejenis kuih tradisi yang popular di Malaysia. Ia merupakan sejenis kuih yang dibuat daripada tepung gandum dicampur dengan tepung beras dan tepung kelapa yang diuli buat menjadi doh dan dibentuk membentuk silinder bulat berongga, dan disi dengan serbuk kacang hijau yang di goreng.
Memang sedap lagi layan kalau dimakan sambil tengok tv
bila makan satu…nak lagi…lagi…lagi

 

TETAPI

Mana nak cari kbb (Kuih Batang Buruk) yang sedap, rangup lagi power.

 

Ada ramai yang membuat kbb ni dan anda pun pernah membelinya walaupun akhirnya indah khabar dari rupa. 
Tengok memang cantik tapi bila buka dan makan 
macam ini lah 

 

 

 

SEKARANG
anda tak perlu risau lagi 
kerana

 

Anda di tawarkan dengan kbb yang rangup lagi sedap
Saya ingin memperkenalkan kbb keluaran kami iaitu kbb rangup CikLin. Produk homemade menggunakan resepi dan bahan asli dan tiada bahan pengawet.
Kbb ini memang rangup kerana kami menggunakan 100% tepung beras. Kami gabungkan dengan gula dan kacang hijau yang kami kisar sehingga menjadi seperti tepung.  

 

 

 

Berat : 450 gram, 50 biji +-

 

JAMINAN

untuk anda kbb rangup CikLin ini

mestilah

 

 

Berat 780 gram, 90 biji +-

 

 

Anda mesti nak tau bahan untuk
membuat KBB Rangup ni

 

 

Inilah bahan bahan yang digunakan untuk membuat KBB Rangup ni

1) Tepung Beras 

 

2) Kacang Hijau

3) Gula Pasir

4) Kelapa Parut Kering

 

 

Sekarang anda dah tahu bagaimana nak buat KBB Rangup ni. Cuma prosesnya agak rumit terutamanya untuk membentuk doh daripada tepung beras. 

 

 

Berapa harga KBB Rangup ni.

Bagaimana nak beli?

 

Balang A
Harga : RM 15.00 / Berat : 450 gram / Kuantiti 50 biji ±
Kos Pos
RM 8.00 sem / RM 10.00 Sarawak / RM 11.00 Sabah

 

Balang B

Harga : RM 25.00 / Berat : 780 gram / Kuantiti 90 biji ±
Kos Pos
RM 9.00 sem / RM 12.00 Sarawak / RM 14.00 Sabah

 

 

 

Untuk Penghantaran Kos Pos adalah seperti berikut
RM 8.00 : 450 gram 
RM 10.00 : 780 gram

 

Bagaimana untuk dapatkan KBB Rangup CikLin ni.
Ada 2 cara yang amat mudah sekali

 

Pertama

Dapatkan daripada agen kawasan anda.
Kalau tiada anda boleh klik di sini untuk dapatkan senarai agen kawasan anda.
Kalau tiada agen di kawasan tersebut (Masih banyak kekosongan peluang sebagai agen). Anda boleh ke cara yang berikutnya.

 

Kedua

Anda boleh hubungi saya 
019 323 4808 – Man

 

 

Terima Kasih

Kerana anda telah membaca sampai disini. Anda boleh membuat pilihan nak beli atau tidak.

 

 

Saya ada lagi satu tawaran kepada anda  iaitu

Peluang menjana pendapatan sebagai Rakan Niaga 

Berminat sila klik

DISINI